10 Connectinih antirecesijskih zapovedi
- Nikakor ne prenehajte s komuniciranjem. Poskrbite za 110% konsistentnost vaše blagovne znamke!
- Prepoznajte jo kot priložnost, prilagodite se in obrnite recesijo v svojo korist.
-
Bodite drznejši – vaša sporočila naj bodo še kreativnejša, opaznejša, izvirnejša in učinkovitejša
-
Izbirajte poti, ki ponujajo hiter, merljiv in najvišji učinek – izkoristite vse, kar ponuja splet, in nenehno merite, analizirajte, prilagajajte, izboljšujte. Poleg oglaševalske mantre »AIDA –Attention, Interest, Desire, Action« ponavljajte tudi različico, ki velja za splet: “Findability, Usability, Credibility …”
-
Izkoristite vse PR priložnosti in možnosti. Kreirajte dogodke, pošiljajte medijem zanimive novice.
-
Izkoristite inovativnejše oblike komuniciranja prek novih medijev: tu so blogi, »korpoblogi«, sodelovanja v spletnih skupnostih. Pustite na branih portalih linke na vašo stran, pričnite z debato, sodelujte. Saj veste, blagovne znamke preteklosti govorijo o sebi. O blagovnih znamkah prihodnosti pa- se govori.
-
Bodite »viralni«: oglas potrebuje veliko ponavljanj, da si ga ljudje zapomnijo. Če pa na speltu najdejo zabavno aplikacijo, nagradno igro ali dobijo zabavno sporčilo, pa to sami pošiljajo naprej …
-
Ne pozabite tudi na obstoječe kupce. Skrbite zanje in jih obveščajte o novostih in ugodnostih preko e-novičk ali direktne pošte, kreirajte skupine in »fan clube« v socialnih skupnostih in jih za sodelovanje nagradite.
-
Optimizirajte budget s premišljeno strategijo in planom akcije tržnega komuniciranja – ali v connectinem besednjaku: gverilsko, last minute in ciljano oglaševanje.
-
Ne pozabite: vsaka recesija pride … in gre!
S prilagodljivo agencijo gre še hitreje …