Seveda se lahko zgodi, da več kreativcev pride do enake oziroma zelo podobne rešitve. Še posebej, če so v naročnikovem briefu podana podobna izhodišča. K stvari:

Pred kakim letom smo kreirali ime ter celostno grafično podobo nove športne trgovine Forma F+ . Potekala je velika oglasna akcija, tako z billboardi kot s celostranskimi tiskanimi oglasi, radijskimi oglasi, TV telopom …  Opremili smo trgovino – grafični elementi si sledijo vzdolž celotne dolžine table na fasadi, grafične elemente pa konstantno uporabljamo pri komunikaciji tako v tiskanih materialih, kot na spletu (www.fplus.si)Formin logo in grafični elementi:

Print

Oglas:

01-forma-oglas

TV telop, (ki se kot vhodna špica vrti tudi ves čas na Formini fplus.tv)

Te dni pa so Ljubljano preplavili citylighti in oglasi z zelo podobno grafično rešitvijo športne trgovine Hervis:

citylight-hervis

Tiskani oglas z naslovnice Večera, prejšnji teden:

vecer

Za povrh se tudi na televiziji vrti telop, kjer se grafični elementi prikazujeo v podobnem stilu kot v našem telopu …

Vidi še kdo kakšno podobnost?

Je preveč podobno?

Zamenljivo podobno?