Tudi v času, ko je lokal zaprt zaradi popolne prenove in spremembe programa, se že lahko prične gradnja nove blagovne znamke.
Pritegnimo pozornost (in odženimo staro identiteto lokala) in za komunikacijo uporabimo okna, vrata in druge zunanje površine. Opremimo jih z duhovitimi teaserji, ki pri mimoidočih pritegnejo pozornost, vzbudijo radovednost in zavihajo kotičke ust navzgor.
Te dni pripravljamo launch nove blagovne znamke. Lokal, kjer poteka popolna preobrazba, smo opremili takole:
in takole:
In katera jed bo glavna specialiteta tega lokala?
Kdor prvi ugane, prejme VIP vabilo na pokušino!
A bodo imeli mogoče tukaj pečene kure????
jajc na uč :)
Obe sta blizu, ampak za zmago bo treba natančnejši odgovor!
Pohana kura in tenstan krompir, mogoče?
Mogoče palačinke :))))))))))
VIP vabilo na pohano piško prejme – Darja!
Čestitke!
Darji dober tek, ko pa odprejo, pa tudi mi pridemo na kokoško :o)